Провайдери

Платформа електронного документообігу (далі — платформа ЕДО) — програмне забезпечення (онлайн-сервіс), доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет, яке забезпечує функціонування електронного документообігу, зокрема надає учасникам вантажних перевезень можливість користуватися функціями системи, та здійснювати обмін інформацією між ними.

Провайдер ЕДОСтатусПереваги провайдера ЕДОСлужба підтримки
Приєднано

«Sovtes» – онлайн платформа для вигідного управління вантажними перевезеннями.

Основні переваги:

  • Понад 10 років досвіду у розробці та реалізації рішень з автоматизації управління вантажними перевезеннями.
  • 100% український продукт, власне ІТ-рішення та команда професіоналів.
  • Широкий функціонал системи для максимальної синергії взаємодії дотичних до логістики підрозділів.
  • «Sovtes» забезпечує прозорість ціноутворення, а також отримання найкращих цінових пропозицій на перевезення в режимі реального часу.
  • Команда фахівців працює над постійним удосконаленням та оновленням можливостей системи.
  • Електронний документообіг.
  • Повна синхронізація та інтеграція з обліковою системою клієнта.

Графік роботи:
пн-пт 09:00-18:00

Контакти:
+38 044 334-70-29

office@sovtes.ua

Пройшов тестування

EDIN – лідер електронного документообігу та інтегратор інформаційних рішень.

Наші переваги:

  • забезпечення повного ланцюга постачання – від замовлення до отримання вчасної оплати послуг та оприбуткування товарів у різних бізнес-процесах: прямі постачання, внутрішні перевезення, крос-докінг тощо;
  • налаштування інтеграції з будь-якої облікової системи та впровадження BAS для е-ТТН з ціллю заощадження часу та коштів;
  • забезпечуємо повну експертну підтримку на кожному етапі переходу з паперу на е-ТТН та електронний документообіг;
  • переводимо всі документи від замовлення до податкової накладної в електронний вигляд без зупинки бізнесу.

Графік роботи:
Цілодобово, без вихідних

Контакти:
+380 44 359-01-12

sales@edin.ua

Пройшов тестування

ПТАХ — платформа від Linkos Group, яка забезпечує роумінг електронних документів між різними системами електронного документообігу. Це перша і єдина сьогодні подібна в Україні платформа, через яку можуть обмінюватися та повноцінно працювати з документами усі користувачі софтів, розробники яких приєдналися до неї. ПТАХ має повний «набір інструментів», де є все для безпечного обміну між різними сервісами десктоп, web та API — від створення документа до архівування документів.

Наші переваги:

  • обмін даними за безпечним протоколом;
  • швидкісний обмін великою кількістю документів;
  • сповіщення про обробку чи отримання документів;
  • надійний захист платформи;
  • одночасна синхронізація документів у різні сервіси десктоп, веб чи API;
  • індивідуальне налаштування отримання документів у різні сервіси;
  • готовий пакет типових бланків первинних документів з можливістю створення власних

 

Графік роботи:
пн-пт 08:00-18:00

Контакти:
+380 44 206-72-44

ettn@edi.com.ua

Приєднано

Компанія AgriChain створює унікальний єдиний портал IT-рішень для управління агробізнесом з метою підвищення операційної ефективності виробництва.

Наші переваги:

  • високотехнологічна, публічна, інноваційна європейська компанія, яка виробляє продовольчі товари з орієнтацією на глобальні ринки;
  • створення комплексного програмного продукту по управлінню агробізнесом, який стане стандартом для галузі;
  • висококваліфікована команда агро та IT експертів;
  • орієнтація на організацію якісного управління земельним банком, виробничими процесами та станом посівів через автоматизацію та прискорення документообігу, скорочення виробничих витрат, оптимізацію логістичних та складських процесів, побудову оперативної звітності.

Графік роботи:
пн-пт 8:00-20:00

Контакти:
+380 44 201-06-72

support@agrichain.ua

 

Приєднано

BPM QUANTUM – це галузеве рішення для автоматизації та обліку у сфері автотранспортної логістики.

Наші переваги:

  • система не потребує додаткових витрат на сервер та підтримку системи;
  • доступність 24/7 в режимі реального часу як з персонального комп’ютера, так і з телефону;
  • значне прискорення роботи та запобігання виникненню помилок;
  • врахування інтересів усіх учасників процесу перевезення.

Графік роботи:
пн-нд 8:00-22:00

Контакти:
+380 95 504-94-02,
+380 96 097-59-77

a0955049402@gmail.com

Приєднано

Comarch – міжнародний розробник та постачальник ІТ-рішень для ключових секторів економіки: телекомунікації, фінанси, торгівля, медицина та інші. Головна мета компанії – забезпечення клієнтів інноваційними рішеннями для ефективного управління бізнес-процесами.

Наші переваги:

  • Безпека даних – власні Центри Обробки Даних розміщені на території ЄС та США, які гарантують 99.982% річної доступності (відповідно до стандарту TIA-942).
  • Глобальний досвід – за майже 30 років існування компанія реалізувала тисячі проєктів на 6 континентах, у більш ніж 100 країнах світу. В Україні Comarch надає послуги з 2004 року.
  • Досвід у e-CMR – реалізація можливості звітування про транспортування до Уряду Румунії (відповідно до зобов’язання Уряду Румунії від 1 липня 2022 року).
  • Повна автоматизація процесу order-to-cash – усі типи документів у ланцюгу поставки на одній платформі.
  • Безперервність та підтримка – запроваджені процеси та політики в компанії дозволяють  надавати  послуги безперебійно, незалежно від зовнішніх факторів.

Графік роботи:
пн-пт 09:00-18:00

Контакти:
0-800-30-01-42

edi@comarch.com.ua

Приєднано

eUgoda – зручний сервіс для бізнесу, що допомагає швидко та безпечно створити, узгодити та підписати юридично значущі документи за допомогою мобільного додатку із вбудованими шаблонами, автоматичним формуванням актів та інших документів.

Наші переваги:

  • мобільність і зручність використання;
  • велика кількість шаблонів документів;
  • підписання відбувається за кілька хвилин за допомогою електронного підпису (КЕП).

Графік роботи:
пн-пт 9:00-18:00

Контакти:
+380 67 322-55-15

Приєднано

DEALS – онлайн-система для юридично значущого документообігу з контрагентами, яка підтримує кваліфікований електронний підпис. Більше 20 000 користувачів.

Наші переваги:

  • функціональні можливості для корпоративного клієнта;
  • створення кастомних рішень під потреби замовника;
  • автоматизація бізнес процесів погодження та підписання документів;
  • управління функціями системи та розмежування прав доступу для користувачів;
  • високий рівень безпеки платформи (пройдено всі тести на вразливість).

Графік роботи:
пн-пт з 9:00-18:00

Контакти:
+380 44 323-00-85

support@dealssign.com

Приєднано

Документообіг Smart-Era – це єдиний оптимізований інструмент для обміну документами та керування процесами підписання.

Наші переваги:

  • гнучка інтеграція як з зовнішніми системами документообігу, так і з внутрішніми, в тому числі з 1С та за API;
  • конструктор процесів, прав доступів та реєстру довідників в рамках корпорації;
  • генерація документів та масові дії над документами, дерево зв’язків та версійність, які спрощують роботу з великою кількістю даних;
  • автоматичне завантаження даних контрагентів з державних реєстрів;
  • перевірка контрагентів на юридичні та бухгалтерські ризики.

Графік роботи:
пн-пт 09:00-18:00

Контакти:
0-800-21-41-00

support@smart-era.ua

 

Приєднано

ZOZENGO є електронним експедитором, який оптимізує автотранспортний бізнес шляхом використання простої та зрозумілої ІТ-системи для прямих відносин між учасниками ринку автоперевезень: вантажовідправниками, вантажоодержувачами, власниками вантажівок та водіями.

Наші переваги:

  • можливість керувати доставкою вантажів та пошуком вантажовідправників та перевізників;
  • можливість користуватись повністю автоматизованим операційним процесом – від створення замовлення на відвантаження до отриманням вантажу у пункті доставки;
  • можливість працювати з перевіреними партнерами та вести бізнес з повним електронним документообігом.

Графік роботи:
пн-пт 10:00-18:00

Контакти:

0-800-30-30-37

Приєднано

Inn.Logist – онлайн сервіс ефективного керування транспортним бізнесом.

Наші переваги:

  • керування основними операційними процесами;
  • ефективне використання транспорту за допомогою інтелектуальної системи
    підбору вантажу;
  • відстежування місцезнаходження транспорту;
  • швидке отримання звітності від водіїв.

Графік роботи:
пн-пт 9:00-18:00

Контакти:
+380 50 579-35-60

ap@innlogist.com

Приєднано

Арт-Звіт Pro – це сучасна електронна звітність та обмін електронними документами з контрагентами.

Наші переваги:

  • широкі можливості для оптимізації роботи на всіх етапах подання електронної звітності;
  • швидке формування, імпорт і відправлення звіту;
  • робота з відправленими звітами та отриманими квитанціями, навіть при супроводі групових операцій;
  • автоматичні оновлення та резервне копіювання;
  • формування первинних бухгалтерських документів та обмін ними з контрагентами.

Графік роботи:
пн-пт 09:00-18:00

Контакти:
+380 44 206-13-78
+380 63 799-78-68
+380 68 073-91-70
+380 66 522-40-38

help@am-soft.ua

Приєднано

Signy – це агрегатор систем електронного документообігу з уже готовим механізмом інтеграції, що дозволяє обмінюватися документами з користувачами інших систем ЕДО.

Наші переваги:

  • прозорий документообіг, що дає можливість швидко знайти потрібний документ, простежити його шлях та історію редагування;
  • можливість обміну структурованими документами та підписання багатосторонніх документів;
  • інтеграція з будь-якими обліковими системами та іншими хмарними сервісами;
  • гнучкість, яка дозволяє налаштувати систему та створювати документи під індивідуальні потреби кожного корпоративного клієнта.

Графік роботи:
пн-пт 8:30-19:30
сб 10:00-14:00

Контакти:
0-800-75-06-43
+380 44 337-86-43
+380 44 334-56-43

info@signy.online

Приєднано

PPL3335 забезпечує безшовну інтеграцію з Інформаційною системою портового співтовариства (ІСПС): оформлення всіх документів на вантажі, що прямують крізь морські порти, в електронному вигляді.

Наші переваги:

  • вичерпний кабінет користувача зі зручним інтерфейсом для оформлення е-ТТН вантажовідправником, перевізником і
    вантажоодержувачем на будь-якому пристрої;
  • API для інтеграції: програмний інтерфейс для можливості підключення існуючих систем клієнтів (CRM, 1C, BAS, ERP) до
    платформи е-ТТН;
  • захищеній документообіг: комплексна система захисту (КСЗІ), атестована ДССЗЗІ; сертифікація системи керування інформаційною безпекою ISO 27001;
  • зберігання документів в електронному архіві, що відповідає вимогам до систем, призначеним для обробки конфіденційної інформації.

Графік роботи:
Технічна підтримка цілодобово 24/7

Контакти:
+380 50 395-90-90
+380 48 737-70-80

support@ppl33-35.com

Приєднано

Компанія Document.Online — це інтегратор документообігу у великому та середньому бізнесі та вебплатформа для будь-яких ланок та напрямів бізнесу.

Наші переваги:

  • прийнятна для клієнта, конкурентно-спроможня цінова політика;
  • гнучке рішення для інтеграції з будь-якими продуктами клієнта;
  • індивідуальна розробка рішень під процеси клієнта;
  • використання сучасних технологічних продуктів міжнародних компаній за для забезпечення надійної та стабільної роботи продукту;
  • команда професіоналів з досвідом роботи в сфері електронного документообігу понад 10 років.

Графік роботи:
пн-пт 9:00-19:00

Контакти:
+38 044 499-29-11
+38 067 419-29-11
+38 099 499-29-11

info@document.online

Приєднано

«Вчасно»‎ — зручні, безпечні та надійні рішення для обміну документами між бізнесом, державою та людьми. Сервіс «Вчасно»‎ спрощує роботу з документами, заощаджує видатки компанії та час співробітників, час та гроші підприємцям, дає можливість клієнтам легко та швидко погоджувати, підписувати внутрішні та зовнішні бухгалтерські, юридичні документи.

Наші переваги:

  • зручне керування та швидкий пошук документів.
  • автоматичний розподіл документів на відповідальних осіб, групи співробітників.
  • внутрішнє погодження, підписання та перегляд документів усім потрібним співробітникам у правильному порядку.
  • надійний хмарний архів ваших документів — жодних втрат або пошкодження.
  • широке покриття — найпоширеніший сервіс документообігу в Україні.

Графік роботи:
пн-пт 9:00-18:00

Контакти:
+38 044 392-03-00
+38 063 460-53-33
+38 050 416-53-33
+38 067 460-53-33

support@vchasno.com.ua

Довідка – help.vchasno.com.ua

Приєднано

Cargofy – це агрегатор вантажів, який максимально швидко допомагає отримати усі вантажі на ринку.

Наші переваги:

  • дозволяємо проводити увесь документообіг з перевезення як власних, так і агрегованих вантажів;
  • автоматичний аудит та перевірка надійності клієнтів в онлайн режимі за відкритими даними компаній та фізичних осіб;
  • рекомендування ціни та умов роботи за допомогою AI;
  • онлайн обмін місцезнаходження за допомогою мобільного додатку;
  • забезпечення реактивності даних за допомогою вебсокетів, що дозволяє мінімізувати затримки в комунікації з клієнтами.

Графік роботи:
пн-пт 8:30-17:30

Контакти:
+380 67 441-19-20 

info@cargofy.ua 

Приєднано

Приват24 для бізнесу – сервіс електронного документообігу від Приватбанку.

Наші переваги:

  • можливість реєструвати податкові накладні в ЄРПН, створювати шаблонні документи, виставляти/оплачувати рахунки-фактури, перевіряти заборгованість перед бюджетом та вести електронний документообіг зі своїми контрагентами безкоштовно;
  • можливість обмінюватися з контрагентами замовленнями, рахунками-фактурами, актами та видатковими накладними в електронному вигляді з КЕП;
  • безкоштовна інтеграція з обліковою системою, де створюються податкові накладні, акти, рахунки-фактури та інші електронні документи;
  • робота з електронним документообігом у мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» (створення рахунків-фактур, підписання документів за допомогою SmartID, робота з бюджетом);
  • економія на папері, послугах пошти або кур’єра, програмному забезпеченні.

Графік роботи:
Цілодобово, без вихідних

Контакти:
3700
+38 073 716-11-31 (для дзвінків із-за кордону/зі стаціонарних телефонів)

Приєднано

Наші переваги:

  • досвід в розробці та імплементації рішень для логістики та управління транспортними процесами;
  • готовність та здатність виконувати тестування е-ТТН у короткі терміни та усувати помилки вчасно;
  • знання та досвід в роботі зі стандартними форматами даних та протоколами для обміну даними у галузі логістики, що дозволяє взаємодіяти з іншими системами управління логістикою;
  • гнучкість та здатність пристосовуватися до змін у вимогах до е-ТТН, що можуть виникати у зв’язку зі змінами в законодавстві.

Графік роботи:
Щодня,  09:00-18:00

Контакти:
+380 67 077-11-55

office@wantager.com

Приєднано

IoT Агроконтроль – платформа для ефективного та прибуткового землеробства за допомогою інноваційних технологій. Використовується для web-моніторингу сільгосптехніки і полів, плануванню, обліку та аналізу польових робіт, контролю врожаю, палива та ТМЦ, контролю за цільовим використанням техніки та обліку земельного банку. Знаходимо додаткові можливості для підвищення врожайності і прибутку в цілому. Платформа дозволяє автоматизувати виробничі процеси в сільському господарстві, максимально виключає людський фактор, допомагає виявляти факти крадіжок ПММ, готової продукції, ТМЦ.

Наші переваги:
• можливість контролювати доставку продукції з поля за допомогою системи свій-чужий;
• контроль переміщення транспорту в режимі реального часу;
• доступ з будь-якого місця та пристрою, в тому числі мобільного додатку;
• високий рівень захищеності та безпеки;
• можливість інтеграції з зовнішніми системами за допомогою API.

Графік роботи:
пн-пт 9:00-18:00,

Контакти:
+380 67 690-58-26

info@agrocontrol.net

Приєднано

Розробник та інтегратор ІТ-рішень для бізнесу.

Графік роботи:
Цілодобово, без вихідних

Контакти:
+380 99 559-09-55

support@e-ttn.online

Приєднано

Наші переваги:

  • криптографічний захист інформації;
  • інтеграція з будь-якими обліковими системами (безкоштовні і платні рішення);
  • розробка індивідуального типу документа для мережі;
  • наявність позначки часу на сформованих документах;
  • 100% гарантія дотримання законодавства України, що стосується електронного документообігу.

Графік роботи:
пн-пт: 9:00 – 18:00

Контакти:
+380 98 430-60-36
+380 93 732-64-92

edi.ifin.ua@gmail.com

Приєднано

SCTP (Supply Chain Tools Platform) – це екосистема сервісів та інструментів для всіх учасників ланцюгів постачання. Вантажовласник, експедитор, перевізник, закупник – кожен знайде для себе вигоду від використання платформи.

Наші переваги:

  • ми є експертами на ринку програмних продуктів для транспортної логістики;
  • ми лідер, чиї ідеї і технології копіюють;
  • наш досвід у галузі розробки та впровадження якісних продуктів з оптимізації логістичних процесів і операцій – вже понад 15 років;
  • наші системи пройшли перевірку часом, безперервне доопрацювання яких проводиться спільно з лідерами галузей.

Графік роботи:
пн-пт 09:00-18:00

Контакти:
+380 67 933-41-49

support@sctp.com.ua

 

Приєднано

Наші переваги:

  • шаблони документів для різних видів діяльності та автоматизувати роботу з ними;
  • ведення реєстру контрагентів;
  • використання власних або готових шаблонів пакетів документів;
  • підписання документів КЕП або одноразовим ідентифікатором та направлення документів на погодження
    і підписання.

Графік роботи:
Щодня, 8:00-18:00

Контакти:
info@instaco.com.ua

Приєднано

TKSoft спеціалізується на розробці та супроводі CRM, GPS та інших систем під замовника. Основою системи є зручне використання, простота навчання і, як наслідок, ефективна діяльність.

Наші переваги:

  • надання клієнту тільки того, що потрібно і нічого зайвого;
  • розробка та будь-які доробки в системі безкоштовні;
  • інтеграція з будь-якими обліковими системами та іншими хмарними сервісами;
  • гнучка цінова політика.

Графік роботи:
пн-пт 09:00-18:00

Контакти:
+380 50 448-09-63

info@tksoft.com.ua