|
Приєднано |
«Sovtes» – онлайн платформа для вигідного управління вантажними перевезеннями.
Основні переваги:
- Понад 10 років досвіду у розробці та реалізації рішень з автоматизації управління вантажними перевезеннями.
- 100% український продукт, власне ІТ-рішення та команда професіоналів.
- Широкий функціонал системи для максимальної синергії взаємодії дотичних до логістики підрозділів.
- «Sovtes» забезпечує прозорість ціноутворення, а також отримання найкращих цінових пропозицій на перевезення в режимі реального часу.
- Команда фахівців працює над постійним удосконаленням та оновленням можливостей системи.
- Електронний документообіг.
- Повна синхронізація та інтеграція з обліковою системою клієнта.
|
Графік роботи: пн-пт 09:00-18:00
Контакти: +38 044 334-70-29
office@sovtes.ua
|
|
Пройшов тестування |
EDIN – лідер електронного документообігу та інтегратор інформаційних рішень.
Наші переваги:
- забезпечення повного ланцюга постачання – від замовлення до отримання вчасної оплати послуг та оприбуткування товарів у різних бізнес-процесах: прямі постачання, внутрішні перевезення, крос-докінг тощо;
- налаштування інтеграції з будь-якої облікової системи та впровадження BAS для е-ТТН з ціллю заощадження часу та коштів;
- забезпечуємо повну експертну підтримку на кожному етапі переходу з паперу на е-ТТН та електронний документообіг;
- переводимо всі документи від замовлення до податкової накладної в електронний вигляд без зупинки бізнесу.
|
Графік роботи: Цілодобово, без вихідних
Контакти: +38 (099) 333-67-70
+38 (097) 333-67-70
+380 44 359-01-12
sales@edin.ua
support@edin.ua
|
|
Пройшов тестування |
ПТАХ — платформа від Linkos Group, яка забезпечує роумінг електронних документів між різними системами електронного документообігу. Це перша і єдина сьогодні подібна в Україні платформа, через яку можуть обмінюватися та повноцінно працювати з документами усі користувачі софтів, розробники яких приєдналися до неї. ПТАХ має повний «набір інструментів», де є все для безпечного обміну між різними сервісами десктоп, web та API — від створення документа до архівування документів.
Наші переваги:
- обмін даними за безпечним протоколом;
- швидкісний обмін великою кількістю документів;
- сповіщення про обробку чи отримання документів;
- надійний захист платформи;
- одночасна синхронізація документів у різні сервіси десктоп, веб чи API;
- індивідуальне налаштування отримання документів у різні сервіси;
- готовий пакет типових бланків первинних документів з можливістю створення власних
|
Графік роботи:
пн-пт 8:00-18:00
Контакти:
Відділ продажу +38 067 633 07 48
Технічна підтримка +38 098 206 72 10
Відділ впровадження +38 073 206 72 25
ettn@edi.com.ua
|
|
Приєднано |
Компанія AgriChain створює унікальний єдиний портал IT-рішень для управління агробізнесом з метою підвищення операційної ефективності виробництва.
Наші переваги:
- високотехнологічна, публічна, інноваційна європейська компанія, яка виробляє продовольчі товари з орієнтацією на глобальні ринки;
- створення комплексного програмного продукту по управлінню агробізнесом, який стане стандартом для галузі;
- висококваліфікована команда агро та IT експертів;
- орієнтація на організацію якісного управління земельним банком, виробничими процесами та станом посівів через автоматизацію та прискорення документообігу, скорочення виробничих витрат, оптимізацію логістичних та складських процесів, побудову оперативної звітності.
|
Графік роботи: пн-пт 9:00-18:00
Контакти:
+38 (050) 277 41 60
sales@agrichain.ua
|
|
Приєднано |
Comarch – міжнародний розробник та постачальник ІТ-рішень для ключових секторів економіки: телекомунікації, фінанси, торгівля, медицина та інші. Головна мета компанії – забезпечення клієнтів інноваційними рішеннями для ефективного управління бізнес-процесами.
Наші переваги:
- Безпека даних – власні Центри Обробки Даних розміщені на території ЄС та США, які гарантують 99.982% річної доступності (відповідно до стандарту TIA-942).
- Глобальний досвід – за майже 30 років існування компанія реалізувала тисячі проєктів на 6 континентах, у більш ніж 100 країнах світу. В Україні Comarch надає послуги з 2004 року.
- Досвід у e-CMR – реалізація можливості звітування про транспортування до Уряду Румунії (відповідно до зобов’язання Уряду Румунії від 1 липня 2022 року).
- Повна автоматизація процесу order-to-cash – усі типи документів у ланцюгу поставки на одній платформі.
- Безперервність та підтримка – запроваджені процеси та політики в компанії дозволяють надавати послуги безперебійно, незалежно від зовнішніх факторів.
|
|
|
Приєднано |
DEALS – онлайн-система для юридично значущого документообігу з контрагентами, яка підтримує кваліфікований електронний підпис. Більше 20 000 користувачів.
Наші переваги:
- функціональні можливості для корпоративного клієнта;
- створення кастомних рішень під потреби замовника;
- автоматизація бізнес процесів погодження та підписання документів;
- управління функціями системи та розмежування прав доступу для користувачів;
- високий рівень безпеки платформи (пройдено всі тести на вразливість).
|
Графік роботи: пн-пт з 9:00-18:00
Контакти: +380 44 323-00-85
+38 067 353 07 42
support@dealssign.com
|
|
Приєднано |
Документообіг Smart-Era – це єдиний оптимізований інструмент для обміну документами та керування процесами підписання.
Наші переваги:
- гнучка інтеграція як з зовнішніми системами документообігу, так і з внутрішніми, в тому числі з 1С та за API;
- конструктор процесів, прав доступів та реєстру довідників в рамках корпорації;
- генерація документів та масові дії над документами, дерево зв’язків та версійність, які спрощують роботу з великою кількістю даних;
- автоматичне завантаження даних контрагентів з державних реєстрів;
- перевірка контрагентів на юридичні та бухгалтерські ризики.
|
Графік роботи: пн-пт 09:00-18:00
Контакти: 0-800-21-41-00
support@smart-era.ua
|
|
Приєднано |
Inn.Logist – комплексне рішення для транспортних компаній і логістичних відділів, що забезпечує повний цикл логістичних процесів.
Основні модулі та функції:
- Fleet Management System: Моніторинг стану транспортних засобів, облік витрат і планування обслуговування.
- TMS (Transportation Management System): Планування та оптимізація перевезень.
- Платформа оптимізації маршрутів: Зменшення витрат і часу на доставку.
- Е-ТТН та Електронний документообіг: Автоматизація обробки документів за допомогою штучного інтелекту. Обмін Е-ТТН
- CRM: Управління взаємодією з клієнтами для покращення обслуговування.
- GPS-стеження: Відстеження транспорту в реальному часі.
- API для інтеграції: Легке підключення до інших систем.
- Тендерна платформа: Оптимізація закупівельних процесів логістичних послуг.
- Е-Водій: Цифрові інструменти для водіїв.
- Електронний підпис: Безпечне підписання документів без інтернету.
Інновації та технології:
- Вбудовані інструменти штучного інтелекту для автоматизації документообігу, аналітики та прогнозування.
|
Графік роботи: пн-пт 8:00-20:00
Контакти: 0800 35 72 52
support@innlogist.com
|
|
Приєднано |
Арт-Звіт Pro – це сучасна електронна звітність та обмін електронними документами з контрагентами.
Наші переваги:
- широкі можливості для оптимізації роботи на всіх етапах подання електронної звітності;
- швидке формування, імпорт і відправлення звіту;
- робота з відправленими звітами та отриманими квитанціями, навіть при супроводі групових операцій;
- автоматичні оновлення та резервне копіювання;
- формування первинних бухгалтерських документів та обмін ними з контрагентами.
|
Графік роботи: пн-пт 09:00-18:00
Контакти: +380 44 206-13-78 +380 63 799-78-68 +380 68 073-91-70 +380 66 522-40-38
help@am-soft.ua
|
|
Приєднано |
Signy – це агрегатор систем електронного документообігу з уже готовим механізмом інтеграції, що дозволяє обмінюватися документами з користувачами інших систем ЕДО.
Наші переваги:
- прозорий документообіг, що дає можливість швидко знайти потрібний документ, простежити його шлях та історію редагування;
- можливість обміну структурованими документами та підписання багатосторонніх документів;
- інтеграція з будь-якими обліковими системами та іншими хмарними сервісами;
- гнучкість, яка дозволяє налаштувати систему та створювати документи під індивідуальні потреби кожного корпоративного клієнта.
|
Графік роботи: пн-пт 9:00-18:00 сб 10:00-14:00
Контакти: 0-800-75-06-43 +380 44 337-86-43 +380 44 334-56-43
info@signy.online
|
|
Приєднано |
Компанія Document.Online — це інтегратор документообігу у великому та середньому бізнесі та вебплатформа для будь-яких ланок та напрямів бізнесу.
Наші переваги:
- прийнятна для клієнта, конкурентно-спроможня цінова політика;
- гнучке рішення для інтеграції з будь-якими продуктами клієнта;
- індивідуальна розробка рішень під процеси клієнта;
- використання сучасних технологічних продуктів міжнародних компаній за для забезпечення надійної та стабільної роботи продукту;
- команда професіоналів з досвідом роботи в сфері електронного документообігу понад 10 років.
|
Графік роботи: пн-пт 8:00-19:00
Контакти: +38 067 419-29-11 +38 099 499-29-11
info@document.online
|
|
Приєднано |
«Вчасно» — зручні, безпечні та надійні рішення для обміну документами між бізнесом, державою та людьми. Сервіс «Вчасно» спрощує роботу з документами, заощаджує видатки компанії та час співробітників, час та гроші підприємцям, дає можливість клієнтам легко та швидко погоджувати, підписувати внутрішні та зовнішні бухгалтерські, юридичні документи.
Наші переваги:
- зручне керування та швидкий пошук документів.
- автоматичний розподіл документів на відповідальних осіб, групи співробітників.
- внутрішнє погодження, підписання та перегляд документів усім потрібним співробітникам у правильному порядку.
- надійний хмарний архів ваших документів — жодних втрат або пошкодження.
- широке покриття — найпоширеніший сервіс документообігу в Україні.
|
Графік роботи: пн-пт 9:00-18:00
Контакти:
+38 067 460 5 333
+38 050 416 5 333
+38 063 460 5 333
+38 044 392 03 00
support@vchasno.com.ua
|
|
Приєднано |
Приват24 для бізнесу – сервіс електронного документообігу від Приватбанку.
Наші переваги:
- можливість реєструвати податкові накладні в ЄРПН, створювати шаблонні документи, виставляти/оплачувати рахунки-фактури, перевіряти заборгованість перед бюджетом та вести електронний документообіг зі своїми контрагентами безкоштовно;
- можливість обмінюватися з контрагентами замовленнями, рахунками-фактурами, актами та видатковими накладними в електронному вигляді з КЕП;
- безкоштовна інтеграція з обліковою системою, де створюються податкові накладні, акти, рахунки-фактури та інші електронні документи;
- робота з електронним документообігом у мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» (створення рахунків-фактур, підписання документів за допомогою SmartID, робота з бюджетом);
- економія на папері, послугах пошти або кур’єра, програмному забезпеченні.
|
Графік роботи: Цілодобово, без вихідних
Контакти: 3700 +38 073 716-11-31 (для дзвінків із-за кордону/зі стаціонарних телефонів)
help@pb.ua
|
|
Приєднано |
Наші переваги:
- досвід в розробці та імплементації рішень для логістики та управління транспортними процесами;
- готовність та здатність виконувати тестування е-ТТН у короткі терміни та усувати помилки вчасно;
- знання та досвід в роботі зі стандартними форматами даних та протоколами для обміну даними у галузі логістики, що дозволяє взаємодіяти з іншими системами управління логістикою;
- гнучкість та здатність пристосовуватися до змін у вимогах до е-ТТН, що можуть виникати у зв’язку зі змінами в законодавстві.
|
Графік роботи: Щодня, 09:00-18:00
Контакти: +380 67 077-11-55
office@wantager.com
|
|
Приєднано |
IoT Агроконтроль – платформа для ефективного та прибуткового землеробства за допомогою інноваційних технологій. Використовується для web-моніторингу сільгосптехніки і полів, плануванню, обліку та аналізу польових робіт, контролю врожаю, палива та ТМЦ, контролю за цільовим використанням техніки та обліку земельного банку. Знаходимо додаткові можливості для підвищення врожайності і прибутку в цілому. Платформа дозволяє автоматизувати виробничі процеси в сільському господарстві, максимально виключає людський фактор, допомагає виявляти факти крадіжок ПММ, готової продукції, ТМЦ.
Наші переваги:
• можливість контролювати доставку продукції з поля за допомогою системи свій-чужий;
• контроль переміщення транспорту в режимі реального часу;
• доступ з будь-якого місця та пристрою, в тому числі мобільного додатку;
• високий рівень захищеності та безпеки;
• можливість інтеграції з зовнішніми системами за допомогою API.
|
Графік роботи: пн-пт 9:00-18:00,
Контакти: +380 67 690-58-26
info@agrocontrol.net
|
|
Приєднано |
Наші переваги:
- криптографічний захист інформації;
- інтеграція з будь-якими обліковими системами (безкоштовні і платні рішення);
- розробка індивідуального типу документа для мережі;
- наявність позначки часу на сформованих документах;
- 100% гарантія дотримання законодавства України, що стосується електронного документообігу.
|
Графік роботи:
пн-пт 09:00-18:00
Контакти:
0984306036, 0937326492
edi.ifin.ua@gmail.com
|
|
Приєднано |
SCTP (Supply Chain Tools Platform) – це екосистема сервісів та інструментів для всіх учасників ланцюгів постачання. Вантажовласник, експедитор, перевізник, закупник – кожен знайде для себе вигоду від використання платформи.
Наші переваги:
- ми є експертами на ринку програмних продуктів для транспортної логістики;
- ми лідер, чиї ідеї і технології копіюють;
- наш досвід у галузі розробки та впровадження якісних продуктів з оптимізації логістичних процесів і операцій – вже понад 15 років;
- наші системи пройшли перевірку часом, безперервне доопрацювання яких проводиться спільно з лідерами галузей.
|
Графік роботи:
пн-пт 09:00-18:00
Контакти:
+380931775542
support@sctp.com.ua
|