|
Приєднано |
DEALS – онлайн-система для юридично значущого документообігу з контрагентами, яка підтримує кваліфікований електронний підпис. Більше 20 000 користувачів.
Наші переваги:
- функціональні можливості для корпоративного клієнта;
- створення кастомних рішень під потреби замовника;
- автоматизація бізнес процесів погодження та підписання документів;
- управління функціями системи та розмежування прав доступу для користувачів;
- високий рівень безпеки платформи (пройдено всі тести на вразливість).
|
Графік роботи: пн-пт з 9:00-18:00
Контакти: +380 44 323-00-85
support@dealssign.com
|
|
Приєднано |
EDIN – лідер електронного документообігу та інтегратор інформаційних рішень.
Наші переваги:
- забезпечення повного ланцюга постачання від замовлення до отримання вчасної оплати послуг та оприбуткування товарів у різних бізнес-процесах – прямі постачання, внутрішні перевезення, крос-докінг тощо;
- налаштування інтеграції з будь-якої облікової системи та впровадження сертифікованого 1С-модуля для е-ТТН для заощадження часу та коштів;
- забезпечуємо повну експертну підтримку на кожному етапі переходу з паперу на е-ТТН та електронний документообіг;
- переводимо всі документи від замовлення до податкової накладної в електронний вигляд без зупинки бізнесу.
|
Графік роботи: Цілодобово, без вихідних
Контакти: +380 44 359-01-12
sales@edin.ua
|
|
Приєднано |
IoT Агроконтроль – платформа для ефективного та прибуткового землеробства за допомогою інноваційних технологій. Використовується для web-моніторингу сільгосптехніки і полів, плануванню, обліку та аналізу польових робіт, контролю врожаю, палива та ТМЦ, контролю за цільовим використанням техніки та обліку земельного банку. Знаходимо додаткові можливості для підвищення врожайності і прибутку в цілому. Платформа дозволяє автоматизувати виробничі процеси в сільському господарстві, максимально виключає людський фактор, допомагає виявляти факти крадіжок ПММ, готової продукції, ТМЦ.
Наші переваги:
• можливість контролювати доставку продукції з поля за допомогою системи свій-чужий;
• контроль переміщення транспорту в режимі реального часу;
• доступ з будь-якого місця та пристрою, в тому числі мобільного додатку;
• високий рівень захищеності та безпеки;
• можливість інтеграції з зовнішніми системами за допомогою API.
|
Графік роботи: пн-пт 9:00-18:00,
Контакти: +380 67 690-58-26
info@agrocontrol.net
|
|
Приєднано |
Наші переваги:
- досвід в розробці та імплементації рішень для логістики та управління транспортними процесами;
- готовність та здатність виконувати тестування е-ТТН у короткі терміни та усувати помилки вчасно;
- знання та досвід в роботі зі стандартними форматами даних та протоколами для обміну даними у галузі логістики, що дозволяє взаємодіяти з іншими системами управління логістикою;
- гнучкість та здатність пристосовуватися до змін у вимогах до е-ТТН, що можуть виникати у зв’язку зі змінами в законодавстві.
|
Графік роботи: Щодня, 09:00-18:00
Контакти: +380 67 077-11-55
office@wantager.com
|
|
Приєднано |
Приват24 для бізнесу – сервіс електронного документообігу від Приватбанку.
Наші переваги:
- можливість реєструвати податкові накладні в ЄРПН, створювати шаблонні документи, виставляти/оплачувати рахунки-фактури, перевіряти заборгованість перед бюджетом та вести електронний документообіг зі своїми контрагентами безкоштовно;
- можливість обмінюватися з контрагентами замовленнями, рахунками-фактурами, актами та видатковими накладними в електронному вигляді з КЕП;
- безкоштовна інтеграція з обліковою системою, де створюються податкові накладні, акти, рахунки-фактури та інші електронні документи;
- робота з електронним документообігом у мобільному додатку «Приват24 для бізнесу» (створення рахунків-фактур, підписання документів за допомогою SmartID, робота з бюджетом);
- економія на папері, послугах пошти або кур’єра, програмному забезпеченні.
|
Графік роботи: Цілодобово, без вихідних
Контакти: 3700 +38 073 716-11-31 (для дзвінків із-за кордону/зі стаціонарних телефонів)
|
|
Приєднано |
Cargofy – це агрегатор вантажів, який максимально швидко допомагає отримати усі вантажі на ринку.
Наші переваги:
- дозволяємо проводити увесь документообіг з перевезення як власних, так і агрегованих вантажів;
- автоматичний аудит та перевірка надійності клієнтів в онлайн режимі за відкритими даними компаній та фізичних осіб;
- рекомендування ціни та умов роботи за допомогою AI;
- онлайн обмін місцезнаходження за допомогою мобільного додатку;
- забезпечення реактивності даних за допомогою вебсокетів, що дозволяє мінімізувати затримки в комунікації з клієнтами.
|
Графік роботи: пн-пт 8:30-17:30
Контакти: +380 67 441-19-20
info@cargofy.ua
|
|
Приєднано |
«Вчасно» — зручні, безпечні та надійні рішення для обміну документами між бізнесом, державою та людьми. Сервіс «Вчасно» спрощує роботу з документами, заощаджує видатки компанії та час співробітників, час та гроші підприємцям, дає можливість клієнтам легко та швидко погоджувати, підписувати внутрішні та зовнішні бухгалтерські, юридичні документи.
Наші переваги:
- зручне керування та швидкий пошук документів.
- автоматичний розподіл документів на відповідальних осіб, групи співробітників.
- внутрішнє погодження, підписання та перегляд документів усім потрібним співробітникам у правильному порядку.
- надійний хмарний архів ваших документів — жодних втрат або пошкодження.
- широке покриття — найпоширеніший сервіс документообігу в Україні.
|
Графік роботи: пн-пт 9:00-18:00
Контакти: +38 044 392-03-00 +38 063 460-53-33 +38 050 416-53-33 +38 067 460-53-33
support@vchasno.com.ua
Довідка – help.vchasno.com.ua
|
|
Приєднано |
Comarch – міжнародний розробник та постачальник ІТ-рішень для ключових секторів економіки: телекомунікації, фінанси, торгівля, медицина та інші. Головна мета компанії – забезпечення клієнтів інноваційними рішеннями для ефективного управління бізнес-процесами.
Наші переваги:
- Безпека даних – власні Центри Обробки Даних розміщені на території ЄС та США, які гарантують 99.982% річної доступності (відповідно до стандарту TIA-942).
- Глобальний досвід – за майже 30 років існування компанія реалізувала тисячі проєктів на 6 континентах, у більш ніж 100 країнах світу. В Україні Comarch надає послуги з 2004 року.
- Досвід у e-CMR – реалізація можливості звітування про транспортування до Уряду Румунії (відповідно до зобов’язання Уряду Румунії від 1 липня 2022 року).
- Повна автоматизація процесу order-to-cash – усі типи документів у ланцюгу поставки на одній платформі.
- Безперервність та підтримка – запроваджені процеси та політики в компанії дозволяють надавати послуги безперебійно, незалежно від зовнішніх факторів.
|
|
|
Приєднано |
BPM QUANTUM – це галузеве рішення для автоматизації та обліку у сфері автотранспортної логістики.
Наші переваги:
- система не потребує додаткових витрат на сервер та підтримку системи;
- доступність 24/7 в режимі реального часу як з персонального комп’ютера, так і з телефону;
- значне прискорення роботи та запобігання виникненню помилок;
- врахування інтересів усіх учасників процесу перевезення.
|
Графік роботи: пн-нд 8:00-22:00
Контакти: +380 95 504-94-02, +380 96 097-59-77
a0955049402@gmail.com
|
|
Приєднано |
eUgoda – зручний сервіс для бізнесу, що допомагає швидко та безпечно створити, узгодити та підписати юридично значущі документи за допомогою мобільного додатку із вбудованими шаблонами, автоматичним формуванням актів та інших документів.
Наші переваги:
- мобільність і зручність використання;
- велика кількість шаблонів документів;
- підписання відбувається за кілька хвилин за допомогою електронного підпису (КЕП).
|
Графік роботи: пн-пт 9:00-18:00
Контакти: +380 67 322-55-15
|
|
Приєднано |
Документообіг Smart-Era – це єдиний оптимізований інструмент для обміну документами та керування процесами підписання.
Наші переваги:
- гнучка інтеграція як з зовнішніми системами документообігу, так і з внутрішніми, в тому числі з 1С та за API;
- конструктор процесів, прав доступів та реєстру довідників в рамках корпорації;
- генерація документів та масові дії над документами, дерево зв’язків та версійність, які спрощують роботу з великою кількістю даних;
- автоматичне завантаження даних контрагентів з державних реєстрів;
- перевірка контрагентів на юридичні та бухгалтерські ризики.
|
Графік роботи: пн-пт 09:00-18:00
Контакти: 0-800-21-41-00
support@smart-era.ua
|
|
Приєднано |
ZOZENGO є електронним експедитором, який оптимізує автотранспортний бізнес шляхом використання простої та зрозумілої ІТ-системи для прямих відносин між учасниками ринку автоперевезень: вантажовідправниками, вантажоодержувачами, власниками вантажівок та водіями.
Наші переваги:
- можливість керувати доставкою вантажів та пошуком вантажовідправників та перевізників;
- можливість користуватись повністю автоматизованим операційним процесом – від створення замовлення на відвантаження до отриманням вантажу у пункті доставки;
- можливість працювати з перевіреними партнерами та вести бізнес з повним електронним документообігом.
|
Графік роботи: пн-пт 10:00-18:00
Контакти:
0-800-30-30-37
|
|
Приєднано |
ПТАХ — платформа від Linkos Group, яка забезпечує роумінг електронних документів між різними системами електронного документообігу. Це перша і єдина сьогодні подібна в Україні платформа, через яку можуть обмінюватися та повноцінно працювати з документами усі користувачі софтів, розробники яких приєдналися до неї. ПТАХ має повний «набір інструментів», де є все для безпечного обміну між різними сервісами десктоп, web та API — від створення документа до архівування документів.
Наші переваги:
- обмін даними за безпечним протоколом;
- швидкісний обмін великою кількістю документів;
- сповіщення про обробку чи отримання документів;
- надійний захист платформи;
- одночасна синхронізація документів у різні сервіси десктоп, веб чи API;
- індивідуальне налаштування отримання документів у різні сервіси;
- готовий пакет типових бланків первинних документів з можливістю створення власних
|
Графік роботи: пн-пт 08:00-18:00
Контакти: +380 44 206-72-40
ettn@edi.com.ua
|
|
Приєднано |
Inn.Logist – онлайн сервіс ефективного керування транспортним бізнесом.
Наші переваги:
- керування основними операційними процесами;
- ефективне використання транспорту за допомогою інтелектуальної системи
підбору вантажу;
- відстежування місцезнаходження транспорту;
- швидке отримання звітності від водіїв.
|
Графік роботи: пн-пт 9:00-18:00
Контакти: +380 50 579-35-60
ap@innlogist.com
|
|
Приєднано |
Компанія Document.Online — це інтегратор документообігу у великому та середньому бізнесі та вебплатформа для будь-яких ланок та напрямів бізнесу.
Наші переваги:
- прийнятна для клієнта, конкурентно-спроможня цінова політика;
- гнучке рішення для інтеграції з будь-якими продуктами клієнта;
- індивідуальна розробка рішень під процеси клієнта;
- використання сучасних технологічних продуктів міжнародних компаній за для забезпечення надійної та стабільної роботи продукту;
- команда професіоналів з досвідом роботи в сфері електронного документообігу понад 10 років.
|
Графік роботи: пн-пт 9:00-19:00
Контакти: +38 044 499-29-11 +38 067 419-29-11 +38 099 499-29-11
info@document.online
|
|
Приєднано |
Signy – це агрегатор систем електронного документообігу з уже готовим механізмом інтеграції, що дозволяє обмінюватися документами з користувачами інших систем ЕДО.
Наші переваги:
- прозорий документообіг, що дає можливість швидко знайти потрібний документ, простежити його шлях та історію редагування;
- можливість обміну структурованими документами та підписання багатосторонніх документів;
- інтеграція з будь-якими обліковими системами та іншими хмарними сервісами;
- гнучкість, яка дозволяє налаштувати систему та створювати документи під індивідуальні потреби кожного корпоративного клієнта.
|
Графік роботи: пн-пт 8:30-19:30 сб 10:00-14:00
Контакти: 0-800-75-06-43 +380 44 337-86-43 +380 44 334-56-43
info@signy.online
|
|
Приєднано |
PPL3335 забезпечує безшовну інтеграцію з Інформаційною системою портового співтовариства (ІСПС): оформлення всіх документів на вантажі, що прямують крізь морські порти, в електронному вигляді.
Наші переваги:
- вичерпний кабінет користувача зі зручним інтерфейсом для оформлення е-ТТН вантажовідправником, перевізником і
вантажоодержувачем на будь-якому пристрої;
- API для інтеграції: програмний інтерфейс для можливості підключення існуючих систем клієнтів (CRM, 1C, BAS, ERP) до
платформи е-ТТН;
- захищеній документообіг: комплексна система захисту (КСЗІ), атестована ДССЗЗІ; сертифікація системи керування інформаційною безпекою ISO 27001;
- зберігання документів в електронному архіві, що відповідає вимогам до систем, призначеним для обробки конфіденційної інформації.
|
Графік роботи: Технічна підтримка цілодобово 24/7
Контакти: +380 50 395-90-90 +380 48 737-70-80
support@ppl33-35.com
|
|
Приєднано |
Компанія AgriChain створює унікальний єдиний портал IT-рішень для управління агробізнесом з метою підвищення операційної ефективності виробництва.
Наші переваги:
- високотехнологічна, публічна, інноваційна європейська компанія, яка виробляє продовольчі товари з орієнтацією на глобальні ринки;
- створення комплексного програмного продукту по управлінню агробізнесом, який стане стандартом для галузі;
- висококваліфікована команда агро та IT експертів;
- орієнтація на організацію якісного управління земельним банком, виробничими процесами та станом посівів через автоматизацію та прискорення документообігу, скорочення виробничих витрат, оптимізацію логістичних та складських процесів, побудову оперативної звітності.
|
Графік роботи: пн-пт 8:00-20:00
Контакти: +380 44 201-06-72
support@agrichain.ua
|
|
Приєднано |
Арт-Звіт Pro – це сучасна електронна звітність та обмін електронними документами з контрагентами.
Наші переваги:
- широкі можливості для оптимізації роботи на всіх етапах подання електронної звітності;
- швидке формування, імпорт і відправлення звіту;
- робота з відправленими звітами та отриманими квитанціями, навіть при супроводі групових операцій;
- автоматичні оновлення та резервне копіювання;
- формування первинних бухгалтерських документів та обмін ними з контрагентами.
|
Графік роботи: пн-пт 09:00-18:00
Контакти: +380 44 206-13-78 +380 63 799-78-68 +380 68 073-91-70 +380 66 522-40-38
help@am-soft.ua
|