Щодо подібного досвіду інших країн, варто зазначити, на міжнародному рівні зараз йде активна підготовка до розробки і запуску e-CMR – документа для міжнародних вантажоперевезень між країнами, коли хоча б одна з країн приєдналася до Додаткового протоколу до Конвенції про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів (КДПВ) про електронну накладну, тобто, зокрема, для всіх внутрішніх перевезень у Європейському Союзі.
У червні 2020 року Верховна Рада, за ініціативи Міністерства громад, територій та інфраструктури, ухвалила Закон України «Про приєднання України до Додаткового протоколу до Конвенції про договір міжнародного автомобільного перевезення вантажів (КДПВ) про електронну накладну», згідно з якою Україна долучилася до країн, які взяли на себе зобов’язання щодо розробки та імплементації e-CMR. Впровадження е-ТТН є одним із кроків до реалізації впровадження e-CMR. Варто зазначити, що Україна є одним із лідерів у даному напрямі – на наші досягнення звернули увагу країни-партнери з Організації чорноморської економічної співпраці (ОЧЕС), які зацікавились можливістю використання системи е-ТТН як базису для пілотних проєктів з впровадження e-CMR.
Хоч в ЄС попередньо зафіксували, що e-CMR має бути запровадженим саме в 2025 році, Україна може бути готовою до цього значно раніше саме завдяки впровадженню е-ТТН, яка буде базисом для впровадження міжнародної товарно-транспортної накладної.